Ko so bolni starši

Kje najti dragocene vitamine, minerale in druge sestavine, ki krepijo imunost?

Naši predlogi:

Limone in limete – Zaradi zelo velike vsebnosti vitaminov (predvsem vitamina C) jih pogosto uporabljajo za preprečevanje prehlada in različnih vnetij.

Grenivka – Je odličen vir vitamina C, ki krepi naš imunski sistem in varuje pred škodljivimi učinki prostih radikalov.

Jabolka – Vsebujejo antioksidante (med drugim vitamin C in fenole).

Pomaranča – Ena pomaranča zagotovi telesu 116 % dnevne potrebe po vitaminu C.

Ribez – Vsebuje veliko vitamina C in kalija ter ni kaloričen. Ribez zelo koristi za zdravljenje prehlada, polepšanje polti, spodbujanje presnove in krepitev imunskega sistema.

Kivi – Vsebuje veliko vitamina C.

Maline – Vsebujejo dvakrat več vitamina C kot borovnice, precej vitamina B2 in več mangana in cinka kot drugo sadje. Organske kisline v malinah izboljšajo tek, druge sestavine malin pa povečajo odpornost organizma.

Sok črnega ribeza – vsebuje vitamin C.

Zelje – Sveže in kislo zelje sta oba izvrsten vir vitamina C.

Rdeča paprika – Veliko vitamina C, železo, karoten beta, likopen (antioksidant).

Listi peteršilja – Veliko karotena beta in vitamina C.

Por – Vitamin C, karoten beta, kalij in fosfat.

Jogurti in mlečni izdelki s kulturami – Probiotične bakterije krepijo telo.

  • Cigarete, alkohol in stres so tekmeci, ki morajo vedno biti v nasprotni ekipi, tako da jih lahko brez težav premagate.
  • Če vaša prijateljica ali prijatelj kiha, kašlja, ima angino ali gripo, odložite obisk, dokler ne okreva. Še vedno imate na voljo telefon ... pokličite jo/ga. ;)

Zmanjša gostoto sluzi v dihalih.

Učinkovito razredči sluz Olajša izkašljevanje